Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11326
Назва: Дослідження інформаційно-рекламної діяльності підприємства методами стратегічного аналізу
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Кульбако, Анастасія Василівна
Ключові слова: Інформаційно-рекламний менеджмент
стратегічний аналіз
конкурентні переваги
Дата публікації: 2025
Видавництво: Матеріали VІ Міжнародної наукової конференції здобувачів вищої освіти, молодих вчених та науковців «КОНЦЕПТИ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА»
Бібліографічний опис: Ладонько Л., Кульбако А. Дослідження інформаційно-рекламної діяльності підприємства методами стратегічного аналізу. Матеріали VІ Міжнародної наукової конференції здобувачів вищої освіти, молодих вчених та науковців «КОНЦЕПТИ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА» (22-23 травня 2025 року). Одеса : ПНУ імені К.Д. Ушинського. 2025. С. 166-168.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовані методи пропонують унікальні інструменти для оцінки внутрішніх можливостей і зовнішніх загроз, а вибір правильного інструменту залежить від конкретних цілей аналізу інформаційно-рекламної діяльності. Застосовуючи інструменти стратегічного аналізу важливо чітко розуміти, які питання потребують відповіді та який рівень деталізації необхідний. Комбінування кількох взаємодоповнюючих інструментів може забезпечити більш повне та глибоке розуміння ситуації та сприяти прийняттю обґрунтованих стратегічних рішень у сфері комунікацій та просування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11326
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.