Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11273
Назва: | Теорія і практика формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування (автореферат) |
Автори: | Конотоп, Олена Сергіївна |
Ключові слова: | іншомовна навчально-стратегічна компетентність навчальні стратегії комунікативні стратегії майбутні учителі початкової школи міжкультурна іншомовна компетентність |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Київ |
Бібліографічний опис: | Конотоп О. С. Теорія і практика формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування : Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д. пед. наук : спец. 3.00.02 «Теорія та методика навчання (іноземна мова)» (011 – Освітні, педагогічні науки). Київ, 2025. 48 с. |
Короткий огляд (реферат): | Курс України на інтеграцію у світове співтовариство визначає стратегічний орієнтир мовної політики держави в галузі навчання іноземних мов (ІМ) – формування особистості, здатної успішно спілкуватися ІМ в ситуаціях міжкультурної комунікації. Реалізація цього соціального замовлення вимагає забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців, спроможних виконувати роль культурного посередника між культурою рідної країни та культурою країн, мова яких вивчається. Концепція «Нова українська школа» (НУШ) (2016), Концепція розвитку педагогічної освіти (2018), Концепція розвитку англійської мови (АМ) в університетах (2019), Професійний стандарт за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)» (2020), Стандарт вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2021), European Profile for Language Teacher Education (2004), Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) (2001, 2018, 2020) сприяють реформуванню української освіти та орієнтують на єдині загальноєвропейські освітні стандарти, забезпечують її конкурентоспроможність у сучасному інформаційному суспільстві. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11273 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теорія і практика формування у майбутніх учителів початкової школи (автореферат).pdf | 2,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.