Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-06-26T12:35:24Z-
dc.date.available2025-06-26T12:35:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКонотоп О. С. Теорія і практика формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування : Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д. пед. наук : спец. 3.00.02 «Теорія та методика навчання (іноземна мова)» (011 – Освітні, педагогічні науки). Київ, 2025. 48 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11273-
dc.description.abstractКурс України на інтеграцію у світове співтовариство визначає стратегічний орієнтир мовної політики держави в галузі навчання іноземних мов (ІМ) – формування особистості, здатної успішно спілкуватися ІМ в ситуаціях міжкультурної комунікації. Реалізація цього соціального замовлення вимагає забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців, спроможних виконувати роль культурного посередника між культурою рідної країни та культурою країн, мова яких вивчається. Концепція «Нова українська школа» (НУШ) (2016), Концепція розвитку педагогічної освіти (2018), Концепція розвитку англійської мови (АМ) в університетах (2019), Професійний стандарт за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)» (2020), Стандарт вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2021), European Profile for Language Teacher Education (2004), Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) (2001, 2018, 2020) сприяють реформуванню української освіти та орієнтують на єдині загальноєвропейські освітні стандарти, забезпечують її конкурентоспроможність у сучасному інформаційному суспільстві.en_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectіншомовна навчально-стратегічна компетентністьen_US
dc.subjectнавчальні стратегіїen_US
dc.subjectкомунікативні стратегіїen_US
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиen_US
dc.subjectміжкультурна іншомовна компетентністьen_US
dc.titleТеорія і практика формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування (автореферат)en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.