Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11272
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конотоп, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-26T12:28:42Z | - |
dc.date.available | 2025-06-26T12:28:42Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Конотоп О. С. Теорія і практика формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування : дис. д. пед. наук : 3.00.02 «Теорія та методика навчання (іноземна мова)» (011 – Освітні, педагогічні науки). Київ, 2025. 483 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11272 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше обґрунтовано й розроблено методику формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування; здійснено системний аналіз теоретичних передумов та методичних понять, що розкривають проблему та специфіку досліджуваної проблеми; визначено пріоритетні підходи до формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування; теоретично обґрунтовано компоненти методичної системи формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування; розроблено модель, навчально-методичне забезпечення, етапи, систему вправ і завдань формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування; уточнено поняття «англомовна навчально-стратегічна компетентність»; введено поняття «студент зі стратегічним типом мислення». Експериментально доведено ефективність розробленої методики та визначено оптимальну модель для відповідного навчання. За результатами дослідження підготовлено методичні рекомендації щодо організації процесу формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування. | en_US |
dc.publisher | Київський національний лінгвістичний університет | en_US |
dc.subject | іншомовна навчально-стратегічна компетентність | en_US |
dc.subject | навчальні стратегії | en_US |
dc.subject | комунікативні стратегії | en_US |
dc.subject | майбутні учителі початкової школи | en_US |
dc.subject | міжкультурна іншомовна компетентність | en_US |
dc.title | Теорія і практика формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування (дисертація) | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОНОТОП_ДИСЕРТАЦІЯ_ ТОМ1.pdf | 8,89 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
КОНОТОП_ДОДАТКИ_ТОМ 2.pdf | 15,49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.