Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11264
Назва: Методика розвитку критичного мислення учнів на уроках інформатики
Автори: Мігда, Володимир Іванович
Ключові слова: критичне мислення
навчання інформатики
заклад загальної середньої освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Мігда В. І. Методика розвитку критичного мислення учнів на уроках інформатики : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студента 2 курсу, 63 ФМТ групи, спец.: 014.09 Середня освіта (Інформатика) / наук. керівник: к.п.н., доцент Є.Ф. Вінниченко / Природничо-математичний факультет, Кафедра інформатики і обчислювальної техніки. Чернігів, 2024. 63 с.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні обсяг інформації, яку людина отримує в повсякденному житті, зріс у десятки разів порівняно з попередніми десятиліттями. Хоча це відкриває нові можливості для розвитку людини, важливо навчитися критично мислити, фільтрувати інформацію та уникати перевантаження, щоб ефективно використовувати цей ресурс у власних інтересах. Проблема формування критичного мислення не обмежується однією навчальною дисципліною, проте інформатика відіграє тут одну з провідних ролей, та як критичне мислення як компетентність є поліваріантною: знання, уміння і навички, набуті у процесі вивчення та застосування інформаційно-комунікаційних технологій не залежать від змісту майбутньої професійної діяльності учнів, а набуття навичок критичного мислення досягається у процесі навчання інформатики, відображаючись і удосконалюючись в практично усіх шкільних дисциплінах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11264
Розташовується у зібраннях:спец.: 014.09 Середня освіта (Інформатика)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мігда_Методика розвитку критичного мислення.pdf628,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.