Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиніговець, І.-
dc.contributor.authorБорисенко, В.-
dc.contributor.authorСиніговець, В.-
dc.contributor.authorГаркуша, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2025-06-24T11:56:07Z-
dc.date.available2025-06-24T11:56:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСиніговець І., Борисенко В., Синіговець І., Гаркуша С. Інтерпретація показників математичного моделювання оцінки технічної підготовленості учнів 13-14 років у процесі позакласних занять з волейболу. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 452-459.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11251-
dc.description.abstractУ сучасних умовах розвитку фізичного виховання та спортивного тренування зростає значення дослідження технічної підготовленості учнів, особливо у процесі позакласної діяльності. Наявність ефективних методик оцінки та моделювання показників технічної підготовленості є важливим чинником для забезпечення якісного процесу навчання і тренування учнів. Проблема полягає у недостатньо проробленому механізмі інтерпретації показників технічної підготовленості учнів 13-14 років, що обумовлює необхідність проведення дослідження. Мета роботи полягає у розробці та інтерпретації показників моделювання оцінки технічної підготовленості учнів 13-14 років у процесі позакласних занять з волейболу. Це спрямовано на удосконалення системи моніторингу їх технічних навичок для подальшого спортивного вдосконалення. Методологія дослідження. Для досягнення поставленої мети було застосовано комплекс наукових методів: аналіз літературних джерел для визначення теоретичних аспектів технічної підготовленості; експериментальний метод для перевірки ефективності запропонованих показників; метод тестування для оцінки рівня технічної підготовленості учнів; статистичний аналіз результатів експерименту. Наукова новизна дослідження полягає у розробленні комплексної системи інтерпретації оціночних показників технічної підготовленості учнів 13-14 років, яка враховує їх вікові особливості та специфіку вивчення волейболу в умовах позакласних занять. Запропонована система дозволяє точніше оцінювати рівень володіння технічними елементами гри та виявляти слабкі сторони в навчально-тренувальному процесі. Висновки. Розроблена система показників моделювання технічної підготовленості учнів 13-14 років демонструє свою ефективність при оцінці рівня володіння основними технічними елементами гри у волейбол. Інтерпретація отриманих показників дозволяє тренерам адаптувати програми позакласних занять до конкретних технічних здібностей учнів. Впровадження запропонованої системи сприяє підвищенню якості навчально-тренувального процесу, ефективності формуванню навичок базових технічних прийомів і як результат визначенню їх пріоритетності для виконання ігрових амплуа учнів.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectтехнічна підготовленістьen_US
dc.subjectучні 13-14 роківen_US
dc.subjectпозакласні заняттяen_US
dc.subjectволейболen_US
dc.subjectвізуальні спостереженняen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectінтерпретаціяen_US
dc.titleІнтерпретація показників математичного моделювання оцінки технічної підготовленості учнів 13-14 років у процесі позакласних занять з волейболуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.