Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрояновська, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-24T09:49:38Z-
dc.date.available2025-06-24T09:49:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТрояновська М. Адаптивна фізична культура школярів із порушенням слуху в закладах загальної середньої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 322-327.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11247-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичні та методологічні наукові праці щодо впровадження адаптивної фізичної культури (АФК) школярів із порушенням слуху в закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО). Проблема розвитку АФК в Україні поки що частково висвітлено в науковій літературу, тому її вивчення та популяризація вкрай актуальна. Задля кращого проведення занять із АФК визначено головні аспекти, на які слід звернути увагу під час її планування та проведення. Розглянуто професійні якості вчителя з АФК, що допоможуть ефективно проводити заняття, сприятимуть загальному розвитку та соціалізації учнів із особливими потребами. Окреслено педагогічні умови для створення адаптаційного освітнього середовища під час проведення адаптивної фізичної культури в ЗЗСО для учнів із порушенням слуху. Мета роботи – проаналізувати наукові праці, що складають теоретико-методологічну основу роботи з учнями з порушенням слуху під час проведення адаптивної фізичної культури в закладах загальної середньої освіти. Методологія. Для реалізації основних завдань дослідження використано теоретичні методи: аналіз спостережень та узагальнення результатів сучасних наукових концепцій, психолого-педагогічних, методичних досліджень вітчизняної та зарубіжної літератури з проблеми адаптивної фізичної культури для учнів із порушенням слуху в ЗЗСО. Наукова новизна. Проаналізовано основні аспекти з ефективного упровадження адаптивної фізичної культури для учнів із порушенням слуху в ЗЗСО. Висновки. Аналіз літературних джерел дозволив виявити, що АФК є важливою та значущою в системі освіти для школярів із особливими потребами, тим паче, для учнів із порушенням слуху. АФК позитивно сприяє фізичному розвитку, тому широко використовується в реабілітації, соціальній інтеграції та покращенні якості осіб із особливими потребами. Проведення занять із адаптивної фізичної культури серед школярів із порушенням слуху потребує індивідуального підходу, спеціальних методик навчання, адаптації середовища та ефективної комунікації. Створення безпечних та мотивувальних умов зумовлює не лише руховий розвиток, а й підвищує самооцінку, покращує якість життя школярів із порушенням слуху.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectздоровʼяen_US
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиen_US
dc.subjectшколярі з порушенням слухуen_US
dc.subjectадаптивна фізична культураen_US
dc.titleАдаптивна фізична культура школярів із порушенням слуху в закладах загальної середньої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.