Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11246
Назва: Формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи у процесі магістерської підготовки
Автори: Тимошко, Ганна Миколаївна
Пищик, Олена
Ключові слова: професійний імідж
викладач вищої школи
магістерська підготовка
саморефлексія
педагогічна практика
професійна культура
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Тимошко Г., Пищик О. Формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи у процесі магістерської підготовки. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 311-316.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи в умовах магістерської підготовки. Розглянуто поняття «професійний імідж», чинники, що його формують, а також роль педагогічної практики, саморефлексії й професійного середовища у становленні іміджевих характеристик викладача. Окреслено педагогічні умови та організаційні механізми ефективного впровадження формування іміджу у зміст підготовки магістрів. Мета статті. Розкрити сутність і педагогічні умови формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи в процесі магістерської підготовки, виявити вплив освітнього середовища й професійної взаємодії на розвиток іміджевих характеристик особистості. Методологія дослідження. У дослідженні використано комплекс методів: аналіз наукової літератури з проблем іміджології та педагогіки вищої школи; системноструктурний підхід; моделювання педагогічних умов; емпіричні методи спостереження, анкетування, рефлексивний аналіз професійної діяльності студентів-магістрів. Наукова новизна. Уточнено зміст поняття «професійний імідж викладача вищої школи» в контексті магістерської підготовки; вперше запропоновано модель поетапного формування іміджу майбутнього викладача через інтеграцію навчальної, наукової та практичної діяльності. Висновки. Формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи є важливою складовою магістерської підготовки, що впливає на ефективність подальшої професійної діяльності. Системна організація освітнього процесу, орієнтованого на розвиток особистісних і професійних характеристик, сприяє створенню позитивного іміджу, що відповідає вимогам сучасного академічного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11246
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.