Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorДорошенко, Дмитро Вікторович-
dc.contributor.authorНоско, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-24T08:24:10Z-
dc.date.available2025-06-24T08:24:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНоско М., Дорошенко Д., Носко Ю. Особистісно-орієнтований підхід у фізичному вихованні майбутніх вчителів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 259-263.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11228-
dc.description.abstractДинамічний розвиток вітчизняної освіти, вимагає від педагога, неперервного здобуття нових знань, навичок, підвищення компетентності, впровадженням нових технологій. Одним із наслідків цього процесу є впровадження в освітній процес особистісно-орієнтованого підходу. В навчанні здобувачів освіти у ЗВО, указаний підхід визначається цілісністю процесу становлення індивідуальності, розвитком фізичних та розумових здібностей, моральним якостей. Особистісно-орієнтоване навчання організовується на основі врахування індивідуальних можливостей і потреб здобувача освіти, ставлення до нього як до суб’єкта освітнього процесу. Це спеціально організований педагогічний процес який є цілеспрямованим, планомірним, безперервним. Загальна мета навчального процесу полягає у становленні творчої активної і самостійної особистості, у прагненні до самовдосконалення і саморозвитку. Отже, формування особистості стає пріоритетною метою підготовки фахівця. Метою статті є розгляд особистісно-орієнтованого підходу в освітньому процесі закладу вищої освіти, у контексті фізичного виховання майбутніх вчителів. Методологічною основою статті є філософські, психологічні, педагогічні теорії та положення, які розкривають концептуальні підходи щодо досліджуваної проблематики. Наукова новизна полягає у тому, що у статті розглянуто сутність особистісноорієнтованого підходу в освітньому процесі закладу вищої освіти, у контексті фізичного виховання майбутніх вчителів. Висновки. Особистісно-орієнтований підхід визначається цілісністю процесу становлення індивідуальності, розвитком фізичних та розумових здібностей, моральним якостей здобувача освіти. За використання особистісно-орієнтованого підходу у фізичному вихованні студентів ЗВО, увага акцентується на становленні цілісної особистості, гуманізації її потенціалу, розвитку суб’єктності, здатності до самовизначення. Завдання викладача полягає у формуванні особистості студента через співпрацю, засвоєння цінностей фізичної культури, самостійність, активність, творчий підхід, збагачення суб’єктного досвіду самовдосконалення.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectздобувач освітиen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectсуб’єктністьen_US
dc.titleОсобистісно-орієнтований підхід у фізичному вихованні майбутніх вчителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.