Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11228
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Дорошенко, Дмитро Вікторович | - |
dc.contributor.author | Носко, Юлія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-24T08:24:10Z | - |
dc.date.available | 2025-06-24T08:24:10Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Носко М., Дорошенко Д., Носко Ю. Особистісно-орієнтований підхід у фізичному вихованні майбутніх вчителів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 259-263. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11228 | - |
dc.description.abstract | Динамічний розвиток вітчизняної освіти, вимагає від педагога, неперервного здобуття нових знань, навичок, підвищення компетентності, впровадженням нових технологій. Одним із наслідків цього процесу є впровадження в освітній процес особистісно-орієнтованого підходу. В навчанні здобувачів освіти у ЗВО, указаний підхід визначається цілісністю процесу становлення індивідуальності, розвитком фізичних та розумових здібностей, моральним якостей. Особистісно-орієнтоване навчання організовується на основі врахування індивідуальних можливостей і потреб здобувача освіти, ставлення до нього як до суб’єкта освітнього процесу. Це спеціально організований педагогічний процес який є цілеспрямованим, планомірним, безперервним. Загальна мета навчального процесу полягає у становленні творчої активної і самостійної особистості, у прагненні до самовдосконалення і саморозвитку. Отже, формування особистості стає пріоритетною метою підготовки фахівця. Метою статті є розгляд особистісно-орієнтованого підходу в освітньому процесі закладу вищої освіти, у контексті фізичного виховання майбутніх вчителів. Методологічною основою статті є філософські, психологічні, педагогічні теорії та положення, які розкривають концептуальні підходи щодо досліджуваної проблематики. Наукова новизна полягає у тому, що у статті розглянуто сутність особистісноорієнтованого підходу в освітньому процесі закладу вищої освіти, у контексті фізичного виховання майбутніх вчителів. Висновки. Особистісно-орієнтований підхід визначається цілісністю процесу становлення індивідуальності, розвитком фізичних та розумових здібностей, моральним якостей здобувача освіти. За використання особистісно-орієнтованого підходу у фізичному вихованні студентів ЗВО, увага акцентується на становленні цілісної особистості, гуманізації її потенціалу, розвитку суб’єктності, здатності до самовизначення. Завдання викладача полягає у формуванні особистості студента через співпрацю, засвоєння цінностей фізичної культури, самостійність, активність, творчий підхід, збагачення суб’єктного досвіду самовдосконалення. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.subject | здобувач освіти | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | суб’єктність | en_US |
dc.title | Особистісно-орієнтований підхід у фізичному вихованні майбутніх вчителів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особистісно-орієнтований підхід у фізичному вихованні майбутніх вчителів.pdf | 235,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.