Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11226
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Могильний, Федір Віталійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-24T08:19:31Z | - |
dc.date.available | 2025-06-24T08:19:31Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Могильний Ф. Особливості професійної підготовки соціальних працівників бакалаврського ступеня у Великій Британії. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 254-258. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11226 | - |
dc.description.abstract | У статті пропонуються результати дослідження особливостей підготовки соціальних працівників у Великій Британії: опрацьовано стандарт освіти соціальних працівників Англії; виокремлено певні напрямками складових стандарту (знання законів (право) адвокація, конфіденційність, робота з людьми, розуміння ролі соціального працівника, культура, ідентичність і цінності, етика, соціальна справедливість, спілкування, реагування на кривду, зневагу чи жорстоке поводження, постійний професійний розвиток, спостереження та рефлексія, здоров’я і якість роботи, професійна чесність, відвертість, конфлікт інтересів, професійні відносини, подарунки, гроші та прихильність, робота з колегами, прийняття рішень, облік, інформаційно-комунікаційні технології, соціальні медіа, повідомлення про проблеми); виявлено рівномірність розподілу навчального навантаження протягом всього періоду навчання здобувачів бакалаврського рівня; описано поетапність, практичної підготовка до працевлаштування за спеціальністю бакалаврів денної форми навчання за академічною кваліфікацією соціальна робота у Великій Британії. Мета статті полягає у теоретичному аналізі та виявленні ефективних особливостей підготовки соціальних працівників з перспективою подальшого використання кращих зразків досвіду у підготовці соціальних працівників в Україні. Методологія дослідження базується на використанні системного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, компетентнісного та технологічного підходів. Що поєднує аналіз і синтез, порівняння та зіставлення нормативних документів, науково-педагогічних джерел, навчально-методичної літератури, педагогічного досвіту та аналізі навчальної діяльності студентів, аналізі досвіду роботи закладів вищої освіти Великої Британії. Наукова новизна дослідження полягає у пошуку кращих зразків підготовки соціальних працівників України на прикладі визначення особливостей професійної підготовки соціальних працівників бакалаврського рівня у Великій Британії. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | соціальний працівник | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | практичне навчання | en_US |
dc.subject | абітурієнт | en_US |
dc.subject | здобувач | en_US |
dc.subject | бакалавр | en_US |
dc.subject | кредит | en_US |
dc.subject | модуль | en_US |
dc.title | Особливості професійної підготовки соціальних працівників бакалаврського ступеня у Великій Британії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості професійної підготовки соціальних працівників бакалаврського ступеня у Великій Британії.pdf | 234,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.