Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМогильний, Федір Віталійович-
dc.date.accessioned2025-06-24T08:19:31Z-
dc.date.available2025-06-24T08:19:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМогильний Ф. Особливості професійної підготовки соціальних працівників бакалаврського ступеня у Великій Британії. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 254-258.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11226-
dc.description.abstractУ статті пропонуються результати дослідження особливостей підготовки соціальних працівників у Великій Британії: опрацьовано стандарт освіти соціальних працівників Англії; виокремлено певні напрямками складових стандарту (знання законів (право) адвокація, конфіденційність, робота з людьми, розуміння ролі соціального працівника, культура, ідентичність і цінності, етика, соціальна справедливість, спілкування, реагування на кривду, зневагу чи жорстоке поводження, постійний професійний розвиток, спостереження та рефлексія, здоров’я і якість роботи, професійна чесність, відвертість, конфлікт інтересів, професійні відносини, подарунки, гроші та прихильність, робота з колегами, прийняття рішень, облік, інформаційно-комунікаційні технології, соціальні медіа, повідомлення про проблеми); виявлено рівномірність розподілу навчального навантаження протягом всього періоду навчання здобувачів бакалаврського рівня; описано поетапність, практичної підготовка до працевлаштування за спеціальністю бакалаврів денної форми навчання за академічною кваліфікацією соціальна робота у Великій Британії. Мета статті полягає у теоретичному аналізі та виявленні ефективних особливостей підготовки соціальних працівників з перспективою подальшого використання кращих зразків досвіду у підготовці соціальних працівників в Україні. Методологія дослідження базується на використанні системного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, компетентнісного та технологічного підходів. Що поєднує аналіз і синтез, порівняння та зіставлення нормативних документів, науково-педагогічних джерел, навчально-методичної літератури, педагогічного досвіту та аналізі навчальної діяльності студентів, аналізі досвіду роботи закладів вищої освіти Великої Британії. Наукова новизна дослідження полягає у пошуку кращих зразків підготовки соціальних працівників України на прикладі визначення особливостей професійної підготовки соціальних працівників бакалаврського рівня у Великій Британії.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсоціальний працівникen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectпрактичне навчанняen_US
dc.subjectабітурієнтen_US
dc.subjectздобувачen_US
dc.subjectбакалаврen_US
dc.subjectкредитen_US
dc.subjectмодульen_US
dc.titleОсобливості професійної підготовки соціальних працівників бакалаврського ступеня у Великій Британіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.