Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11224
Назва: | Теоретичні проблеми та специфіка професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури та спорту до роботи в позашкільних навчальних закладах |
Автори: | Лазаренко, Микола Григорович Трояновська, Марія Миколаївна |
Ключові слова: | система підготовка майбутні фахівці фізична культура спорт аналіз позашкільні навчальні заклади |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Лазаренко М., Трояновська М. Теоретичні проблеми та специфіка професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури та спорту до роботи в позашкільних навчальних закладах. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 241-246. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто теоретичні проблеми та специфіку професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури та спорту до роботи в позашкільних навчальних закладах (надалі – ПНЗ). Мета статті – розглянути теоретичні проблеми та розкрити специфіку фахової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до роботи в ПНЗ. Методологія. Для реалізації основних завдань дослідження використано теоретичні методи (аналіз, узагальнення, систематизація) та педагогічні спостереження за навчальним процесом, бесіди з викладачами, студентами, керівниками ПНЗ. Результати дослідження. Розглянуто теоретичні проблеми та специфіку фахової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до роботи в ПНЗ, показано, що вони мають актуальність і вимагають постійного удосконалення. З урахуванням результатів дослідження, педагогічного спостереження та багаторічного власного професійного досвіду було розглянуто теоретичні проблеми та розкрито специфіку фахової підготовки майбутніх фахівців, які направлені для удосконалення різних аспектів професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до роботи в ПНЗ. Головною функцією, яка покладається на майбутнього фахівця ПНЗ, що визначається його професійним призначенням є функція – організаторсько-навчально-виховна. Висновки. Робота зі студентами має бути гнучкою, адаптованою до їхніх потреб і орієнтованою на якісну, професійну підготовку майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до роботи в ПНЗ. Головне – уміло визначити необхідні дисципліни, курси для навчання, створити середовище, за якого студент буде почуватися комфортно, рівноправно та впевнено для отримання знань, з урахуванням особистісного підходу, адже робота зі студентами вимагає врахування емоційних та соціальних особливостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11224 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні проблеми та специфіка професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури.pdf | 234,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.