Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11213
Назва: Інтеграція мобільних додатків в освітній процес на сучасному етапі
Автори: Багінський, Сергій
Багінська, Ольга Володимирівна
Ключові слова: мобільні додатки
освітній процес
системний підхід
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Багінський С., Багінська О. Інтеграція мобільних додатків в освітній процес на сучасному етапі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 186-191.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливість застосування системного підходу до інтеграції мобільних додатків в освітній процес ЗЗСО. Що дозволяє забезпечити не тільки більш ефективне засвоєння програмового матеріалу, систематизацію самостійної роботи та підвищення якості контролю, але і забезпечити індивідуальний підхід, персоналізувати освітній процес. Мета. Обґрунтувати можливість системного підходу до процесу інтеграції мобільних додатків в освітній процес ЗЗСО. Методологія. Методологічною основою є окремі ідеї теорії функціональних систем, системного підходу та теорії управління. Для досягнення мети застосовувалися методи аналізу та узагальнення інформації науково-методичних джерел. Наукова новизна. Узагальнено інформацію щодо використання мобільних додатків в сучасній системі освіти. Доповнено відомості про можливість розробки спеціальних мобільних додатків та їх інтеграції в освітній процес. Висновки. Зважаючи на технологічні можливості та сучасні запити освітнього процесу можливим є створення мобільного додатку який буде охоплювати не окремі складові процесу фізичного виховання або контролювати окремі фізіологічні показники, а забезпечить системний підхід до всього процесу та слугуватиме доповненням цілісного процесу фізичного виховання дозволяючи диференціювати та індивідуалізувати його.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11213
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.