Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуменков, Михайло-
dc.contributor.authorЖлобо (Редько), Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorЖлобо, Валерій Олегович-
dc.date.accessioned2025-06-23T12:19:42Z-
dc.date.available2025-06-23T12:19:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСуменков М., Жлобо Т., Жлобо В. Розвиток координаційних якостей учнів засобами фітнесу STIC KFIT. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 109-113.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11211-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання розвитку координаційних якостей учнів середнього шкільного віку засобами фітнесу Stick Fit під час уроків фізичної культури. Аналізується ефективність використання цієї методики для покращення фізичної підготовленості учнів та розвитку їхніх основних координаційних якостей, таких як баланс, спритність, гнучкість і точність рухів. Розкриваються методи інтеграції Stick Fit в освітній процес. Мета статті: теоретично обґрунтувати особливості розвитку координаційних якостей учнів засобами фітнесу Stick Fit. Методологія. Для вирішення поставленої проблеми було використано такі методи дослідження, як аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури та тестування. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше досліджено використання фітнес-методики Stick Fit як засобу розвитку координаційних якостей учнів середнього шкільного віку під час уроків фізичної культури. Виявлено, що інтеграція цієї методики в освітній процес сприяє не лише покращенню фізичної підготовленості, а й розвитку таких основних координаційних якостей, як баланс, спритність, точність рухів, що є важливими аспектами для формування фізичної культури учнів. Висновки. Впровадження методики Stick Fit у шкільний урок фізичної культури є ефективним засобом для розвитку координаційних якостей учнів, покращуючи їх рухову підготовленість та психомоторні навички. Залучення музики та ритмічних вправ не тільки стимулює емоційне та мотиваційне залучення, а й допомагає створити більш захоплюючу та динамічну атмосферу на заняттях. Це сприяє підвищенню рівня концентрації, зосередженості та загальної рухової активності учнів, що, у свою чергу, позитивно впливає на їх загальний розвиток та здоров'я. Результати тестування підтверджують, що фітнес-програма Stick Fit має значний позитивний ефект на розвиток координаційних якостей учнів. Статистично значущі покращення в показниках рівноваги, просторово-часової точності рухів і здатності до стабілізації положення тіла свідчать про ефективність програми Stick Fit у контексті розвитку координаційних якостей. Зміни в амплітуді коливань центру маси та часі утримання стабільної позиції свідчать про підвищення рівня рухової стабільності та загальної координації учнів.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectкоординаційні якостіen_US
dc.subjectStick Fiten_US
dc.subjectфітнесen_US
dc.subjectфізична культураen_US
dc.subjectшкільний вікen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectрозвиток рухових якостейen_US
dc.titleРозвиток координаційних якостей учнів засобами фітнесу STIC KFITen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток координаційних якостей учнів засобами фітнесу STIC KFIT.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.