Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСагач, Оксана Михайлівна-
dc.contributor.authorАрхипов, О.-
dc.contributor.authorНоско, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-23T12:14:14Z-
dc.date.available2025-06-23T12:14:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСагач О., Архипов О., Носко Ю. Коучинг як інструмент інновацій в освіті. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 94-99.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11210-
dc.description.abstractСучасна система вітчизняної освіти характеризується постійними оновленнями та впровадженням інноваційних педагогічних технологій. До таких, серед іншого, належить технологія коучинг технології. Коучінг сприяє активізації внутрішніх ресурсів як здобувача освіти так і педагога. Це спосіб оптимізації взаємодії між педагогом та здобувачем освіти. Технологія дозволяє виявити сильні сторони здобувача освіти, подолати особистісні бар’єри та обмеження, досягти якомога кращого результату. Термін коучинг трактується як наставництво, надихання, тренування. Коучинг створює умови для формування особистості яка здатна реалізовувати свої потенціальні можливості, самостійно приймати відповідальні рішення. Метою використання коучингу є розкриття внутрішнього потенціалу людини. Коучінг є взаємодією між педагогом і здобувачами освіти, коли педагог ефективно організовує процес пошуку кращих відповідей на актуальні для останніх питання. Технологія коучингу у багатьох аспектах схожа з індивідуальними тренуваннями. Визначальним у коучингу є питання мотивації – першого базового структурного компонента і навчальної діяльності і успішної коуч-сесії. Метою педагога-коуча є допомога здобувачам освіти в усвідомленому та активному навчанні. Метою статті є розгляд особливостей технології коучингу як інструмента освітніх інновацій. Методологічною основою статті є філософські, психологічні, педагогічні теорії та положення, які розкривають концептуальні підходи щодо досліджуваної проблематики. Наукова новизна полягає у тому, що у статті розглянуто сутність технології коучингу, зокрема освітнього коучингу, як інструмента освітніх інновацій. Висновки. Як техологія навчання коучинг пройшов еволюцію становлення, розвитку та вдосконалення. Сьогодні під коучингом розуміють інноваційну технологію яка є різновидом інноваційної освітньої практики, де коуч спрямовує процес отримання особистістю нового досвіду. Метою використання освітнього коучингу є розкриття внутрішнього потенціалу людини. Змістовною складовою коучингу є трансформація.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectкоучингen_US
dc.subjectкоучen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectздобувач освітиen_US
dc.titleКоучинг як інструмент інновацій в освітіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коучинг як інструмент інновацій в освіті.pdf238,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.