Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorДорошенко, Дмитро Вікторович-
dc.contributor.authorНоско, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-23T11:26:26Z-
dc.date.available2025-06-23T11:26:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНоско М., Дорошенко Д., Носко Ю. Формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 77-81.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11204-
dc.description.abstractМета статті – визначити педагогічні умови формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів. Методологія. У дослідженні використано теоретичні методи: абстрагування, аналіз, синтез та узагальнення наукових джерел, що дало можливість з’ясувати сучасний стан розроблення проблеми формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів, систематизувати та узагальнити інформацію про досліджуваний об’єкт; порівняння та зіставлення – для порівняння підходів учених до досліджуваного феномену, уточнення ключових понять. Наукова новизна полягає у здійсненні аналізу теоретичних і науково-методичних засад проблеми формування мотивації до рухової активності в учнів, визначенні педагогічних умов формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів. Висновки. Зроблено висновки про те, що вивчення умов формування мотивації до рухової активності в учнів є актуальною проблемою в системах фізичного виховання різних країн. Аналіз наукової літератури з проблеми дослідження свідчить, що рухова активність є потужним засобом зміцнення здоров’я, здорового способу життя, профілактики шкідливих звичок, запобігання тих негативних явищ, які мають місце в сучасному способі життя учнів, зокрема 10-11 класів: зростання розумового та психоемоційного напруження процесу навчання, переважання дистанційної форми навчання, зниження рухової ініціативи тощо. Аналіз психолого-педагогічної літератури, результатів експериментальних досліджень учених із зазначеної проблеми, вивчення зарубіжного та вітчизняного педагогічного досвіду з проблеми мотивації навчальної діяльності учнів на уроках фізичної культури, анкетування вчителів дало змогу виявити педагогічні умови, які можуть забезпечити ефективність формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на перевірку ефективності визначених педагогічних умов формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectрухова активністьen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectучні 10-11 класівen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.titleФормування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів.pdf176,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.