Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11204
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Дорошенко, Дмитро Вікторович | - |
dc.contributor.author | Носко, Юлія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T11:26:26Z | - |
dc.date.available | 2025-06-23T11:26:26Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Носко М., Дорошенко Д., Носко Ю. Формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 77-81. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11204 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – визначити педагогічні умови формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів. Методологія. У дослідженні використано теоретичні методи: абстрагування, аналіз, синтез та узагальнення наукових джерел, що дало можливість з’ясувати сучасний стан розроблення проблеми формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів, систематизувати та узагальнити інформацію про досліджуваний об’єкт; порівняння та зіставлення – для порівняння підходів учених до досліджуваного феномену, уточнення ключових понять. Наукова новизна полягає у здійсненні аналізу теоретичних і науково-методичних засад проблеми формування мотивації до рухової активності в учнів, визначенні педагогічних умов формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів. Висновки. Зроблено висновки про те, що вивчення умов формування мотивації до рухової активності в учнів є актуальною проблемою в системах фізичного виховання різних країн. Аналіз наукової літератури з проблеми дослідження свідчить, що рухова активність є потужним засобом зміцнення здоров’я, здорового способу життя, профілактики шкідливих звичок, запобігання тих негативних явищ, які мають місце в сучасному способі життя учнів, зокрема 10-11 класів: зростання розумового та психоемоційного напруження процесу навчання, переважання дистанційної форми навчання, зниження рухової ініціативи тощо. Аналіз психолого-педагогічної літератури, результатів експериментальних досліджень учених із зазначеної проблеми, вивчення зарубіжного та вітчизняного педагогічного досвіду з проблеми мотивації навчальної діяльності учнів на уроках фізичної культури, анкетування вчителів дало змогу виявити педагогічні умови, які можуть забезпечити ефективність формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на перевірку ефективності визначених педагогічних умов формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | рухова активність | en_US |
dc.subject | здоровий спосіб життя | en_US |
dc.subject | учні 10-11 класів | en_US |
dc.subject | педагогічні умови | en_US |
dc.title | Формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування мотивації до рухової активності в учнів 10-11 класів.pdf | 176,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.