Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11202
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Дейкун, Микола Петрович | - |
dc.contributor.author | Куртова, Галина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Філіпов, Володимир Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T11:21:35Z | - |
dc.date.available | 2025-06-23T11:21:35Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Носко М., Дейкун М., Куртова Г., Філіпов В. Удосконалення навчально-тренувального процесу волейболістів на етапі початкової підготовки. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 70-76. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11202 | - |
dc.description.abstract | В статті представлено результати дослідження з розробки та впровадження методики розвитку рухових якостей дітей 10-12 років під час занять волейболом на етапі початкової підготовки. Мета роботи – удосконалення навчально-тренувального процесу волейболістів на етапі початкової підготовки. Для досягнення поставленої мети передбачається вирішити такі завдання: 1. Визначити особливості організації та проведення навчально-тренувального процесу з волейболу на етапі початкової підготовки. 2. Дослідити рівень технічної та рухливої підготовленості дітей експериментальної та контрольної групи. 3. Розробити та експериментально перевірити ефективність застосування методики розвитку рухових якостей дітей 10-12 років під час занять волейболом на етапі початкової підготовки. Методологія Дослідження проводилось у 2023-2024 роках у Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка на кафедрі спорту та на базі Чернігівської обласної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи. У дослідженні брали участь 28 дітей, які протягом одного навчального року займалися волейболом 3 рази на тиждень по дві години. У навчально-тренувальних процес було впроваджено методику розвитку рухових якостей під час занять волейболом. Діти експериментальної групи займалися за розробленою нами методикою розвитку рухових якостей з урахуванням результатів попереднього тестування та з використанням сенсорного обладнання, а діти в контрольній групі тренувалися за загальноприйнятою методикою. Наукова новизна удосконалено методику розвитку рухових якостей волейболістів 10-12 років на етапі початкової підготовки.Висновки Доведено ефективність впровадження експериментальної методики у навчально-тренувальний процес волейболістів. Отримано значне підвищення рівня розвитку рухових якостей за всіма контрольними тестами у учнів експериментальної групи. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | волейбол | en_US |
dc.subject | гравці | en_US |
dc.subject | початкова підготовка | en_US |
dc.title | Удосконалення навчально-тренувального процесу волейболістів на етапі початкової підготовки | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Удосконалення навчально-тренувального процесу волейболістів на етапі початкової підготовки.pdf | 439,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.