Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.contributor.authorЛишафай, Алла-
dc.date.accessioned2025-06-23T09:55:56Z-
dc.date.available2025-06-23T09:55:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛисенко Л., Лишафай А. Формування мотиваційного компоненту емоційної стійкості спортсменок футболісток. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 57-64.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11194-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню одного зі структурних компонентів емоційної стійкості спортсменок футболісток – мотиваційного компоненту, який має системоутворюючий вплив на емоційну стійкість футболісток через реалізацію стимулюючої, регулятивної та смислоутворюючої функцій. У статті наведені результати експериментальних досліджень зі встановлення рівня мотиваційного компоненту емоційної стійкості спортсменок футболісток. Обґрунтовано шляхи формування мотиваційного компоненту емоційної стійкості спортсменок футболісток (шляхи допомоги долати страх; систему засобів формування мотивації до успіху спортсменок футболісток) та наведено результати формувального експерименту щодо ефективності впровадження їх в навчально-тренувальний процес. Мета статті – обґрунтувати шляхи формування мотиваційного компоненту емоційної стійкості спортсменок футболісток та перевірити ефективність їх впровадження в навчально-тренувальний процес. Методологія дослідження базується на комплексі взаємопов’язаних методів дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури; педагогічні методи дослідження (спостереження, інтерв’ювання, констатувальний та формувальний експерименти); психодіагностичні методи дослідження; методи математичної статистики. Наукова новизна полягає у виявленні рівня мотиваційного компоненту емоційної стійкості спортсменок футболісток; обґрунтуванні шляхів формування мотиваційного компоненту емоційної стійкості спортсменок в жіночому футболі та експериментальній перевірці їх впровадження в навчально-тренувальний процес. Висновки. Експериментально доведено, що впровадження системи засобів (вправи для формування навичок самомотивації, рефреймінг та ауторефреймінг, ведення щоденника для фіксації успіху, тренінг з формування цілепокладання тощо) та практичних рекомендації щодо розвитку мотиваційного компоненту емоційної стійкості футболісток позитивно вплинули на його розвиток. Збільшилась кількість спортсменок з помірно високим рівнем показника досягнення успіху на 13,4%, дуже високим рівнем на 6,7% та зменшилась кількість спортсменок футболісток з середнім рівнем показника досягнення успіху на 13,4%; сприяло збільшенню кількості спортсменок мотивованих на успіх на 20% та зменшення кількості спортсменок мотивованих на невдачу на 13,3%. Підвищення мотиваційного компоненту емоційної стійкості спортсменок футболісток забезпечив здатність формулювання спортсменками реалістичних цілей, пошук шляхів вирішення проблем, стикаючись зі стресовими чинниками.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectемоційна стійкістьen_US
dc.subjectмотиваційний компонентen_US
dc.subjectспортсменки футболісткиen_US
dc.titleФормування мотиваційного компоненту емоційної стійкості спортсменок футболістокen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.