Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11171| Назва: | Розробка комп’ютерних ігор як метод навчання програмування в середній школі | 
| Автори: | Меркулов, Д.С. Цибко, Ганна Юхимівна  | 
| Ключові слова: | середня освіта навчання програмування комп'ютерна гра гейміфікація  | 
| Дата публікації: | 2020 | 
| Видавництво: | Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : збірник | 
| Бібліографічний опис: | Меркулов Д.С., Цибко Г.Ю. Розробка комп’ютерних ігор як метод навчання програмування в середній школі // Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених (20 листопада 2020 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. С.39. | 
| Короткий огляд (реферат): | Розглядаються методи навчання програмування, пов’язані зі створенням учнями комп’ютерних ігор під час занять та індивідуальної роботи. Обґрунтовується ефективність цих методів для підвищення вмотивованості учнів та досягнення освітніх цілей. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11171 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Меркулов& Цибко_Розробка комп’ютерних ігор.pdf | 114,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.