Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Феодосівна-
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorГригоренко, Вікторія Євгеніївна-
dc.date.accessioned2025-06-18T12:36:50Z-
dc.date.available2025-06-18T12:36:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКисла О.Ф. Коваль В.О., Григоренко В. Є. Шляхи підготовки майбутніх учителів до впровадження STEM-освіти у початковій школі. «Наукові записки» Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка. 2025. Вип. 218. Серія: Педагогічні науки С.127-133.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11150-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасні шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження STEM-освіти, що висвітлюють один з аспектів нинішнього стану української системи освіти. Мета статті – обґрунтувати шляхи підготовки майбутніх учителів до реалізації STEM-освіти у початковій школі. Методологічна основа дослідження ґрунтується на сучасних концепціях педагогічної науки, інтегруючи наукові підходи для аналізу теоретичних засад професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти. Для досягнення цілей дослідження застосовано комплекс наукових методів: аналіз нормативних документів, освітніх програм підготовки бакалаврів, магістрів спеціальності «Початкова освіта». психолого-педагогічноı̈, методичноı̈ літератури, систематизація та узагальнення поглядів науковців щодо реалізації STEM-освіти. В статті узагальнено досвід провідних університетів України – Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка – щодо підготовки майбутніх учителів початкових класів до впровадження STEM-освіти. Розглянуто погляди вітчизняних науковців щодо реалізації STEM-освіти в Україні і підготовку сучасних кадрів. Окреслено складність підготовки вчителів початкової школи, які повинні в майбутньому враховувати особливості інтеграції навчальних предметів (мультипредметність), обирати проблемні ситуацій для створення STEM-проєктів та вміти організовувати самостійну дослідницьку роботу учнів. Особливий акцент зроблено на змістовій складовій освітніх програм підготовки, а саме наповнення освітніх програм обов’язковими освітніми компонентами та дисциплінами за вибором, що розширює методичну компетентність майбутніх педагогів. Виокремлено шляхи підготовки майбутніх учителів початкових класів до впровадження STEM-освіти: • Оволодіння науковою базою знань з галузей STEM-освіти- математика, інформатика, природничі науки, технологія, дизайн, мистецтво. • Оволодіння методичною складовою - вивчення методик початкової школи • Вибіркові компоненти, спрямовані на STEM-підготовку • Удосконалення практичних навичок під час занурення в реальне освітнє середовище НУШ під час педагогічної практики. • Участь здобувачів освіти у STEM-проєктах у позанавчальний час.en_US
dc.publisher«Наукові записки» Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченкаen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів початкових класівen_US
dc.subjectSTEM-освітаen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectосвітній компонентen_US
dc.subjectдисципліни вільного виборуen_US
dc.titleШляхи підготовки майбутніх учителів до впровадження STEM-освіти у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.