Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.date.accessioned2025-06-18T12:14:02Z-
dc.date.available2025-06-18T12:14:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоваль В.О., Кисла О.Ф. Особливості формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України : матеріали І Всеукраїнських педагогічних читань пам’яті Володимира Бондаря (3 жовтня 2024 року): збірник тез / ред.кол: В.П. Андрущенко (голова) [та ін.]. Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова. 2024. 230 с. С.79-81.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11146-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості предметно-методичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи із застосуванням адаптивного навчання під час практик. Доведено, що різноманітні види практик сприяють розширенню методичної підготовки, дозволяють досягти більш високого рівня засвоєння матеріалу та підвищити ефективність навчання і це відповідає функціям адаптивного навчання.en_US
dc.publisherКонтексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України : матеріали І Всеукраїнських педагогічних читань пам’яті Володимира Бондаряen_US
dc.subjectадаптивне навчанняen_US
dc.subjectпредметно-методична компетентністьen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.titleОсобливості формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.