Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11146
Назва: Особливості формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Автори: Коваль, Вікторія Олександрівна
Кисла, Оксана Федосіївна
Ключові слова: адаптивне навчання
предметно-методична компетентність
майбутній вчитель
Дата публікації: 2024
Видавництво: Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України : матеріали І Всеукраїнських педагогічних читань пам’яті Володимира Бондаря
Бібліографічний опис: Коваль В.О., Кисла О.Ф. Особливості формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України : матеріали І Всеукраїнських педагогічних читань пам’яті Володимира Бондаря (3 жовтня 2024 року): збірник тез / ред.кол: В.П. Андрущенко (голова) [та ін.]. Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова. 2024. 230 с. С.79-81.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості предметно-методичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи із застосуванням адаптивного навчання під час практик. Доведено, що різноманітні види практик сприяють розширенню методичної підготовки, дозволяють досягти більш високого рівня засвоєння матеріалу та підвищити ефективність навчання і це відповідає функціям адаптивного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11146
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.