Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11140
Назва: Формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи
Автори: Коваль, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: гідробіологічні поняття
вчитель початкової школи
дознавча компетентність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Перспективи гідроекологічних досліджень в контексті локальних та глобальних наслідків ведення воєнних дій: Збірник матеріалів IX з’їзду Гідроекологічного товариства України
Бібліографічний опис: Коваль В.О. Формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи. Перспективи гідроекологічних досліджень в контексті локальних та глобальних наслідків ведення воєнних дій: Збірник матеріалів IX з’їзду Гідроекологічного товариства України. Дніпро, 2024. С.158-160.
Короткий огляд (реферат): У тезах розкрито особливості формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11140
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.