Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11140
Назва: | Формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи |
Автори: | Коваль, Вікторія Олександрівна |
Ключові слова: | гідробіологічні поняття вчитель початкової школи дознавча компетентність |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Перспективи гідроекологічних досліджень в контексті локальних та глобальних наслідків ведення воєнних дій: Збірник матеріалів IX з’їзду Гідроекологічного товариства України |
Бібліографічний опис: | Коваль В.О. Формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи. Перспективи гідроекологічних досліджень в контексті локальних та глобальних наслідків ведення воєнних дій: Збірник матеріалів IX з’їзду Гідроекологічного товариства України. Дніпро, 2024. С.158-160. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розкрито особливості формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11140 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи.pdf | 183,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.