Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11140| Назва: | Формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи | 
| Автори: | Коваль, Вікторія Олександрівна | 
| Ключові слова: | гідробіологічні поняття вчитель початкової школи дознавча компетентність  | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | Перспективи гідроекологічних досліджень в контексті локальних та глобальних наслідків ведення воєнних дій: Збірник матеріалів IX з’їзду Гідроекологічного товариства України | 
| Бібліографічний опис: | Коваль В.О. Формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи. Перспективи гідроекологічних досліджень в контексті локальних та глобальних наслідків ведення воєнних дій: Збірник матеріалів IX з’їзду Гідроекологічного товариства України. Дніпро, 2024. С.158-160. | 
| Короткий огляд (реферат): | У тезах розкрито особливості формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11140 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи.pdf | 183,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.