Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрона, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorХомич, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2025-06-18T10:59:26Z-
dc.date.available2025-06-18T10:59:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГрона Н., Хомич Т. Інфомедійна грамотність як ключовий елемент підготовки майбутніх учителів-словесників // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 32 (188) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 47-55. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11126-
dc.description.abstractУ статті на основі методів аналізу й узагальнення наукових джерел, електронних ресурсів, педагогічного спостереження схарактеризовано особливості підготовки учителів української мови і літератури в контексті інфомедійної грамотності. Метою статті є висвітлення та обґрунтування шляхів ефективної підготовки майбутніх учителів-словесників у контексті інфомедійної грамотності. Методологія. Застосовано комплекс методів дослідження: теоретичних – аналіз лінгвістичної, психологічної, педагогічної літератури з проблеми дослідження; синтез й узагальнення, порівняння; опрацювання досвіду роботи викладачів ЗВО, визначення поняттєвого апарату дослідження; емпіричних – спостереження й аналіз педагогічних явищ і процесів, колективні та індивідуальні бесіди з метою виявлення основних засад застосування інфомедійних ресурсів у курсі викладання методики навчання української мови.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінфомедійна грамотністьen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectметодика навчання української мовиen_US
dc.subjectучитель-словесникen_US
dc.titleІнфомедійна грамотність як ключовий елемент підготовки майбутніх учителів-словесниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грона_Інфомедійна грамотність.pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.