Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Єлизавета Святославівна-
dc.date.accessioned2025-06-18T09:15:30Z-
dc.date.available2025-06-18T09:15:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоваленко Є. С. Роль реклами в сучасному медійному просторі: культурні виміри : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки 2 курсу, 65 К групи, спец.: 034 Культурологія, галузь знань 03 Гуманітарні науки / наук. керівник: к. філос. н., доцент М.В. Ольховик / Філологічний факультет, Кафедра філософії та культурології. Чернігів, 2024. 61 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11120-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено феномен реклами як соціокультурного явища в умовах сучасного медіапростору. Проаналізовано художньо-естетичні, соціокультурні та культурологічні аспекти реклами, а також її вплив на суспільну свідомість. Робота акцентує увагу на важливості естетичних і технологічних інновацій у рекламній діяльності та їхній ролі у формуванні культурних цінностей.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмедіапростірen_US
dc.subjectсоціокультурна комунікаціяen_US
dc.subjectрекламний текстen_US
dc.subjectкультурологіяen_US
dc.subjectестетика рекламиen_US
dc.titleРоль реклами в сучасному медійному просторі: культурні виміриen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 034 Культурологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко_Роль реклами.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.