Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11120
Назва: Роль реклами в сучасному медійному просторі: культурні виміри
Автори: Коваленко, Єлизавета Святославівна
Ключові слова: реклама
медіапростір
соціокультурна комунікація
рекламний текст
культурологія
естетика реклами
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Коваленко Є. С. Роль реклами в сучасному медійному просторі: культурні виміри : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки 2 курсу, 65 К групи, спец.: 034 Культурологія, галузь знань 03 Гуманітарні науки / наук. керівник: к. філос. н., доцент М.В. Ольховик / Філологічний факультет, Кафедра філософії та культурології. Чернігів, 2024. 61 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено феномен реклами як соціокультурного явища в умовах сучасного медіапростору. Проаналізовано художньо-естетичні, соціокультурні та культурологічні аспекти реклами, а також її вплив на суспільну свідомість. Робота акцентує увагу на важливості естетичних і технологічних інновацій у рекламній діяльності та їхній ролі у формуванні культурних цінностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11120
Розташовується у зібраннях:спец.: 034 Культурологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко_Роль реклами.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.