Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКійко, Тетяна Борисівна-
dc.contributor.authorТолочний, Віктор Миколайович-
dc.date.accessioned2025-06-18T09:05:52Z-
dc.date.available2025-06-18T09:05:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКійко Т., Толочний В. Використання комп’ютерних технологій у курсі «Гігієна фізичного виховання та основ здоров’язбереження». Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187). С. 127-134.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11118-
dc.description.abstractУ статті досліджено взаємозв’язок між курсами, що викладаються студентам освітньої програми «Середня освіта (Фізична культура)»: «Основи комп’ютерних технології і методика їх застосування» та «Гігієна фізичного виховання та основ здоров’язбереження». Розроблено цікаві рішення щодо використання комп’ютерних технологій у викладанні дисциплін та продовження дослідження певних тем на зазначених дисциплінах протягом наступних семестрів. Мета роботи. Показати алгоритм застосування комп’ютерних технологій у курсі «Гігієна фізичного виховання та основи здоров’язбереження», а також методику його створення за допомогою електронних таблиць Excel. Методологія. Ґрунтується на вивченні навчально-методичних матеріалів з курсу «Гігієна фізичного виховання та основи здоров’язбереження», аналізі можливостей програмного забезпечення, використовуючи методи математичних розрахунків, моделювання та засоби комп’ютерних технологій. Наукова новизна. На основі функціоналу програмного забезпечення MS Excel, створено електронну таблицю за допомогою якої можна здійснити моніторинг показників фізичного розвитку людини 3-19 років, в межах вивчення теми: Оцінка фізичного розвитку дітей та підлітків методом сигмальних відхилень. Також, показана покрокова інструкція створення шаблону для подальшого використання на заняттях з дисциплін напрямку комп’ютерні технології. Висновки. Комп’ютерні технології в навчанні стають основою для новаторських освітніх методів, даючи змогу задовольняти індивідуальні потреби студентів, сприяючи їхньому особистісному розвитку та підвищуючи доступність освіти й можливості для безперервного навчання. Зазначимо, що на заняттях з гігієни фізичного виховання та основ здоров’язбереження студенти стали з більшою активністю застосовувати електронні таблиці Excel для дослідження свого здоров’я і робити розрахунки для своїх близьких. В процесі виконання завдання, наголосили на зручності таблиць, також зменшення часу на виконання завдання, отримання миттєвого результату при побудові графіка шкали регресії та визначення групи фізичного розвитку.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectгігієна фізичного вихованняen_US
dc.subjectздоров’язбереженняen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectпоказники фізичного розвиткуen_US
dc.subjectMicrosoft Excelen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleВикористання комп’ютерних технологій у курсі «Гігієна фізичного виховання та основ здоров’язбереження»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.