Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11104
Назва: | Педагогічний потенціал використання ІКТ для формування візуальної грамотності майбутніх педагогів |
Автори: | Ячна, Марина Геннадіївна Третяк, Олександр Петрович Мехед, Ольга Борисівна |
Ключові слова: | візуалізація інформаційно-комунікаційні технології цифрові інструменти майбутні педагоги |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Проблеми та інновації професійної і технологічної освіти: реалії, досвід, перспективи : матеріали |
Бібліографічний опис: | Ячна М. Г., Третяк О. П., Мехед О. Б. Педагогічний потенціал використання ІКТ для формування візуальної грамотності майбутніх педагогів // Проблеми та інновації професійної і технологічної освіти: реалії, досвід, перспективи : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Чернігів, 2025 р.) Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2025. С. 40-43. |
Короткий огляд (реферат): | Візуалізація є важливим інструментом для покращення освіти в Новій українській школі. Незважаючи на її важливість, дослідження часто концентруються на візуальних засобах у шкільних предметах, недостатньо уваги приділяючи підготовці вчителів до використання когнітивної візуалізації в природничих науках. Вона полегшує сприйняття складних понять і розвиває абстрактне мислення. Застосування візуальних засобів активізує пізнавальну діяльність, підвищує мотивацію та сприяє логічному мисленню. Це особливо цінно для таких дисциплін, як біологія, де складні процеси стають зрозумілішими завдяки візуальним елементам. ІКТ значно розширюють можливості візуалізації: інтерактивні презентації, віртуальні лабораторії, доповнена реальність створюють динамічне навчальне середовище. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11104 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ячна_Педагогічний потенціал.pdf | 158,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.