Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦигура (Усманова), Галина Олексіївна-
dc.contributor.authorТолочний, Віктор Миколайович-
dc.date.accessioned2025-06-12T12:43:23Z-
dc.date.available2025-06-12T12:43:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЦигура Г., Толочний В. Інтерактивне програмне забезпечення для візуалізації навчального матеріалу з дисципліни «Біохімія». Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187). С. 158-164.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11092-
dc.description.abstractУ статті описано переваги використання візуальних засобів навчання під час викладання дисципліни «Біохімія». Представлено оптимальні варіанти інтерактивного програмного забезпечення для використання в освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Наведено переваги платформи Mozaik Education. Мета роботи: виявити оптимальні варіанти інтерактивного програмного забезпечення для вивчення біохімії майбутніми фахівцями фізичної культури і спорту. Методологія. Роботу виконано на основі системного (для формування системного мислення студентів), компетентнісного та синергетичного підходів з врахуванням співпраці викладача і студента в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Використано загальнологічні методи аналізу, синтезу, систематизації й узагальнення інформації. Наукова новизна. Детальне аналізування науково-методичної літератури та доступного для використання через мережу Інтернет інтерактивного програмного забезпечення дозволило виявити найбільш оптимальні його варіанти для вивчення дисципліни «Біохімія» майбутніми фахівцями фізичної культури і спорту. Висновки. Для кращої мотивації до навчання, сприйняття, розуміння та запам’ятовування теоретичного матеріалу доцільним є використання візуальних інтерактивних засобів навчання. Такі наочні матеріали активують пізнавальний інтерес студентів, розширюють межі розуміння ними хімічних процесів в організмі людини, полегшують засвоєння навчального матеріалу з біохімії, забезпечуючи формування як загальних, так і фахових компетентностей. З широкого набору програмного забезпечення представленого в мережі Інтернет, для вивчення біохімії студентами факультетів фізичного виховання можуть бути рекомендовані програми PyMOL, BioRender, Mozaik Education. Найбільш зручним і простим у використанні є інтерактивне програмне забезпечення Mozaik Education, яке крім основних своїх функцій: візуалізація моделей макромолекул, мікроскопічної будови клітин, біохімічних процесів у клітинах тощо, має україномовний інтерфейс, придатне для дистанційного, змішаного та очного навчання; працює на ПК, планшетах, смартфонах, інтерактивних дошках; доступне онлайн без інсталяції (через браузер).en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectбіохіміяen_US
dc.subjectкомп’ютерні технологіїen_US
dc.subjectінтерактивні програмовані засоби навчанняen_US
dc.subjectдистанційна форма навчанняen_US
dc.subjectмайбутні фахівці фізичної культури і спортуen_US
dc.titleІнтерактивне програмне забезпечення для візуалізації навчального матеріалу з дисципліни «Біохімія»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.