Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11087
Назва: Принципи удосконалення транскультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах педагогічних університетів України та Китаю
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: вчитель музичного мистецтва
принципи транскультурної підготовки
система мистецької освіти
фахові можливості
транскультурний підхід
Дата публікації: 2023
Видавництво: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Бібліографічний опис: Дорошенко Т.В. Принципи удосконалення транскультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах педагогічних університетів України та Китаю. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2023. № 7 (131). С.172-179.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовуються специфічні принципи удосконалення транскультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва як універсальної виховної системи, здатної оптимізувати процес особистісного розвитку студентів у складних умовах сучасного суспільного буття. Підкреслюється, що важливим завданням педагогічної науки є розробка системи мистецької освіти. На основі аналітико‐синтетичного огляду та узагальнення проаналізовано особливості реалізації специфічних принципів удосконалення транскультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах мистецьких і педагогічних вузів України та Китаю, а саме: пріоритету художності над науковістю, системновті, єдності національного та загальнолюдського, єдності навчання та виховання, порівняльної трудомісткості кредитів, діагностичності організаційної динамічності, гнучкості і партнерства, прогностичності, технологічності, усвідомлення перспективи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11087
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.