Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПінчук, Яна Юріївна-
dc.date.accessioned2025-06-12T07:47:19Z-
dc.date.available2025-06-12T07:47:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПінчук Я. Ю. Психологічні чинники професійного вигорання вчителів : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу, заочної форми навчання, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент Л.О. Ляховець / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології. Чернігів, 2024. 75 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11074-
dc.description.abstractПроблема дослідження професійного вигорання педагогів є досить гострою, як у сфері наукових досліджень, так і у психологічній практиці. Це пов'язано з дуже високою емоційною завантаженістю педагогічної праці, частими стресами та тісними соціальними контактами. Різні психологічні чинники також сприяють професійному вигоранню та виснаженню.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпрофесійне вигоранняen_US
dc.subjectвчителіen_US
dc.subjectпсихологічні чинникиen_US
dc.subjectпсихологічні тренінгиen_US
dc.titleПсихологічні чинники професійного вигорання вчителівen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пінчук_Психологічні чинники.pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.