Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11052
Назва: До питання про смисли концепту “соціальна педагогіка” в іспанському дискурсі 1880–1890-х років
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: Карл Магер
термін “SocialPädagogik”
концепт “соціальна педагогіка”
Дата публікації: 2025
Видавництво: International scientific-practical conference “Topical issues of science, education and society in modern conditions”: conference proceedings
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. До питання про смисли концепту “соціальна педагогіка” в іспанському дискурсі 1880–1890-х років. International scientific-practical conference “Topical issues of science, education and society in modern conditions”: conference proceedings (Aarhus, Denmark, March 26, 2025). Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. Р. 7–9.
Короткий огляд (реферат): Упроваджений німецьким освітянином Карлом Магером (Karl Wilhelm Eduard Mager) у “Педагогічному огляді” (Pädagogische Revue, 1844, вип. 5), новий термін “SocialPädagogik” не скоро набув поширення. У 1880–1890-х роках (головним чином, саме у 1890-х роках) соціально-педагогічні ідеї в європейському педагогічному дискурсі актуалізуються з новою силою, для соціальної педагогіки немов відкривається інше дихання – і у реформаторсько-педагогічному інтелектуальному русі вона стає найвпливовішою педагогічною течією. В іспанському дискурсі наприкінці ХІХ століття концепт “соціальна педагогіка” використовувався переважно у тих випадках, коли бажалося підкреслити прогресивний рух педагогіки, або її спроможність охопити просвітництвом увесь народ, або й те, й інше одразу. Смисли тогочасного концепту “соціальна педагогіка” означалися дуже виразно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11052
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.