Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11044
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦиркун, Денис Андрійович-
dc.date.accessioned2025-06-11T08:48:09Z-
dc.date.available2025-06-11T08:48:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЦиркун Д. А. Регуляція емоцій співробітників в організаційному середовищі : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студента ІІ курсу магістратури, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент Л.О. Ляховець / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2024. 67 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11044-
dc.description.abstractКожна людина протягом свого життя стикається з численними емоціями та переживаннями. У певних ситуаціях ці емоційні стани можуть виникати у невідповідний момент або за обставин, коли немає можливості своєчасно їх осмислити та відреагувати на них належним чином. Незважаючи на це, індивід прагне знайти способи для ефективного подолання та регуляції таких емоційних реакцій. Трейдери працюють у середовищі, яке характеризується високою швидкістю прийняття рішень, великими фінансовими ризиками та постійними змінами на ринку. Це призводить до підвищеного рівня емоційного напруження, що може негативно вплинути на здатність до раціональних дій.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectемоційна регуляціяen_US
dc.subjectспівробітникиen_US
dc.subjectорганізаційне середовищеen_US
dc.subjectпсихологія емоційen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.titleРегуляція емоцій співробітників в організаційному середовищіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Циркун_Регуляція емоцій.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.