Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, Ірина Гораціївна-
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-06-10T09:47:45Z-
dc.date.available2025-06-10T09:47:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКарпова І. Г., Зайченко Н. І. Рекламно-інформаційні технології: методичні рекомендації для студентів спеціальності 231 «Соціальна робота», освітня програма «Соціальна педагогіка». Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024. 40 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11038-
dc.description.abstractОдним із напрямів діяльності фахівців із соціальної роботи є рекламно-інформаційна діяльність. Соціальні працівники повинні забезпечити людей, які перебувають у складних життєвих обставинах, достовірною інформацією прo те, на яких умoвах і де вoни можуть oтримати різноманітні соціальні послуги, різного роду допомоги та ін..; за потреби скоординувати роботу відповідних установ для забезпечення успішної соціалізації людини, створення умов для її повноцінного розвитку.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectрекламно-інформаційна технологіяen_US
dc.subjectсоціальна роботаen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.subjectпрактичні роботиen_US
dc.titleРекламно-інформаційні технологіїen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (ппф)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпова& Зайченко_Рекламно-інформаційні.pdf901,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.