Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11038
Назва: Рекламно-інформаційні технології
Автори: Карпова, Ірина Гораціївна
Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: рекламно-інформаційна технологія
соціальна робота
соціальна педагогіка
практичні роботи
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Карпова І. Г., Зайченко Н. І. Рекламно-інформаційні технології: методичні рекомендації для студентів спеціальності 231 «Соціальна робота», освітня програма «Соціальна педагогіка». Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024. 40 с.
Короткий огляд (реферат): Одним із напрямів діяльності фахівців із соціальної роботи є рекламно-інформаційна діяльність. Соціальні працівники повинні забезпечити людей, які перебувають у складних життєвих обставинах, достовірною інформацією прo те, на яких умoвах і де вoни можуть oтримати різноманітні соціальні послуги, різного роду допомоги та ін..; за потреби скоординувати роботу відповідних установ для забезпечення успішної соціалізації людини, створення умов для її повноцінного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11038
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (ппф)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпова& Зайченко_Рекламно-інформаційні.pdf901,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.