Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПобідаш, Альона Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-06-10T09:08:02Z-
dc.date.available2025-06-10T09:08:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПобідаш А. В. Особливості прояву тривожності у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу магістратури, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: д. псих. н., доцент О.Ю. Дроздов / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2022. 56 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11034-
dc.description.abstractПроблема тривожності є однією з найбільш актуальних в сучасній психології в зв'язку з інформаційними перевантаженнями і напруженим ритмом життя, в зв'язку зі збільшенням числа тривожних дітей, що відрізняються підвищенням занепокоєння, тривожності, агресивності, невпевненості, емоційної нестійкості. Тривожність має яскраво виражену вікову специфіку, яка проявляється в її джерелах, змісті, формах прояву компенсації і захисту. Вона впливає не тільки на навчальну діяльність, а й на формування особистості в цілому, особливо в молодшому шкільному віці. Для проведення корекційної роботи і зниження рівня тривожності необхідно знати її причини виникнення.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуen_US
dc.subjectказкаen_US
dc.subjectпсихологічна корекціяen_US
dc.titleОсобливості прояву тривожності у дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Побідаш_Особливості прояву тривожності.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.