Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11034
Назва: | Особливості прояву тривожності у дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Побідаш, Альона Вікторівна |
Ключові слова: | тривожність діти молодшого шкільного віку казка психологічна корекція |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Побідаш А. В. Особливості прояву тривожності у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу магістратури, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: д. псих. н., доцент О.Ю. Дроздов / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2022. 56 с. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема тривожності є однією з найбільш актуальних в сучасній психології в зв'язку з інформаційними перевантаженнями і напруженим ритмом життя, в зв'язку зі збільшенням числа тривожних дітей, що відрізняються підвищенням занепокоєння, тривожності, агресивності, невпевненості, емоційної нестійкості. Тривожність має яскраво виражену вікову специфіку, яка проявляється в її джерелах, змісті, формах прояву компенсації і захисту. Вона впливає не тільки на навчальну діяльність, а й на формування особистості в цілому, особливо в молодшому шкільному віці. Для проведення корекційної роботи і зниження рівня тривожності необхідно знати її причини виникнення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11034 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 053 Психологія (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Побідаш_Особливості прояву тривожності.pdf | 1,41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.