Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11030
Назва: Бренд як спосіб самопрезентації особистості користувача онлайн-магазинів
Автори: Молочко, Анна Ярославівна
Ключові слова: самопрезентація
психологія особистості
онлайн-магазин
інтернет-користувач
бренд
споживацька поведінка
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Молочко А. Я. Бренд як спосіб самопрезентації особистості користувача онлайн-магазинів : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу магістратури, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент Л.О. Ляховець / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2020. 73 с.
Короткий огляд (реферат): В епоху інтенсивного розвитку суспільства, формування його соціальноекономічних чинників, діджиталізації психологія та брендинг стають взаємопов’язаними складниками в активному поступі особистості ХХІ століття. Бізнес-середовище виступає об’єднувальним компонентом різнобічної діяльності сучасної людини та вимагає швидкої адаптації торгових марок до змін у споживацькій поведінці. А тому, комунікативний розвиток бренду як інструменту, що впливає на свідомість і поведінку споживача, є пріоритетним завданням для комерційних компаній. Бренд переважно вивчається як категорія маркетингу й економіки. Проте задоволення потреби споживача в самопрезентації стає ключовою для іміджеології та соціальної психології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11030
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Молочко_Бренд як спосіб.pdf2,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.