Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11020
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Сазонова, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-05T08:55:18Z | - |
dc.date.available | 2025-06-05T08:55:18Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О.О., Сазонова О.В. Методичний супровід науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів-філологів в умовах цифровізації. Перспективи та інновації науки. 2025. №4(50). С. 597-608. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11020 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено особливості організації науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів-філологів у межах їхньої професійної підготовки в магістратурі в умовах цифровізації. Обґрунтовано, що необхідність підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів-філологів у магістратурі філологічного факультету Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка зумовлена реформаційними процесами в освітній галузі. Це пов’язано з тим, що магістратура передбачає передусім підготовку здобувачів освіти до роботи в старших класах академічних ліцеїв, а також до вступу для здобуття освіти на третьому ступені вищої освіти. Це актуалізує необхідність удосконалення всіх форм організації освітнього процесу, а також розроблення навчальнометодичного забезпечення з обов’язкових освітніх компонентів. Доведено, що підвищенню якості професійної підготовки майбутніх учителів-філологів сприятиме організація науково-дослідницької роботи, зокрема написання кваліфікаційної роботи і проходження науково-дослідної практики. Визначено, що науково-дослідна практика сприяє формуванню в майбутніх учителів-філологів навичок здійснювати пошукову діяльність на основі теоретичних знань із методології наукового дослідження в контексті філологічних та педагогічних наук. Констатовано, що оптимізації виконання кваліфікаційних робіт сприятиме розроблена відповідно до нових вимог система методичного супроводу, чітко сформульовані вимоги до магістерських робіт, усвідомлення здобувачами вищої освіти власної відповідальності за результати наукового пошуку. З’ясовано, що в умовах цифровізації актуалізуються проблеми дотримання принципів академічної доброчесності, а також навичок пошуку, оброблення матеріалів і презентації результатів науководослідницької діяльності майбутніх учителів-філологів. | en_US |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки | en_US |
dc.subject | учителі-філологи | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | науково-дослідна практика | en_US |
dc.subject | магістратура | en_US |
dc.subject | кваліфікаційна робота | en_US |
dc.subject | науково-дослідницька діяльність | en_US |
dc.subject | цифровізація | en_US |
dc.title | Методичний супровід науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів-філологів в умовах цифровізації | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичний супровід науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів-філологів в умовах цифровізації.pdf | 253,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.