Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДаценко, Ю. Ю.-
dc.date.accessioned2025-06-04T11:04:30Z-
dc.date.available2025-06-04T11:04:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДаценко Ю. Ю. Неоміфологія (культурологічний аналіз) : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студента ІІ курсу магістратури, МК24 групи, спец.: 034 Культурологія / наук. керівник: д. культурології, проф. О.С. Колесник / Філологічний факультет, Кафедра філософії та культурології. Чернігів, 2024. 97 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11011-
dc.description.abstractМіфологічні образи, сюжети та мотиви є присутніми в сучасній культурі у формі неоміфології. Для розуміння цього феномену слід взяти до уваги сутність міфопоетичного погляду на світ, функції, які виконує міфологія в суспільстві, глибинну психологічну символіку, яка в ній закладена. Міфологія має розумітися як така, що здатна до постійних трансформацій, які залежать від загального стану культурного та соціального буття певного суспільства. В останні століття в європейській та світовій культурі помітні відразу дві протилежно спрямовані тенденції – занепад традиційної міології, та розвиток нових міфологічних образів та творів. Неоміфологія може виявлятися в мистецтві, соціальному побуті (соціальних мережах зокрема), політиці тощо.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectміфологіяen_US
dc.subjectнеоміфологіяen_US
dc.subjectкультурні трансформаціїen_US
dc.subjectсимволікаen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.titleНеоміфологія (культурологічний аналіз)en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 034 Культурологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Даценко_Неоміфологія.pdf826,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.