Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1100
Назва: | Психологія дитинства як предмет педагогічного дискурсу: історичний аспект |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | дитина психологія дитинства педагогічний дискурс психологічні дослідження педологія |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2018. Випуск 150. С. 171-175. |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано педологію як комплексну науку, одним із предметів якої була психологія дитинства. Педологія зародилася в США, і її ідеї швидко поширилися у Радянському Союзі, зокрема в Україні, де проводилися психологічні дослідження дітей. Після заборони педології психологічні дослідження дитинства продовжувалися фахівцями Науково-дослідного інституту психології УРСР. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1100 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологія дитинства як предмет педагогічного дискурсу: історичний аспект.pdf | 444.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.