Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1100
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T09:56:27Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T09:56:27Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1100 | - |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано педологію як комплексну науку, одним із предметів якої була психологія дитинства. Педологія зародилася в США, і її ідеї швидко поширилися у Радянському Союзі, зокрема в Україні, де проводилися психологічні дослідження дітей. Після заборони педології психологічні дослідження дитинства продовжувалися фахівцями Науково-дослідного інституту психології УРСР. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2018. Випуск 150. С. 171-175. | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | психологія дитинства | en_US |
dc.subject | педагогічний дискурс | en_US |
dc.subject | психологічні дослідження | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.title | Психологія дитинства як предмет педагогічного дискурсу: історичний аспект | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологія дитинства як предмет педагогічного дискурсу: історичний аспект.pdf | 444.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.