Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T09:56:27Z-
dc.date.available2020-03-25T09:56:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1100-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано педологію як комплексну науку, одним із предметів якої була психологія дитинства. Педологія зародилася в США, і її ідеї швидко поширилися у Радянському Союзі, зокрема в Україні, де проводилися психологічні дослідження дітей. Після заборони педології психологічні дослідження дитинства продовжувалися фахівцями Науково-дослідного інституту психології УРСР.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2018. Випуск 150. С. 171-175.en_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectпсихологія дитинстваen_US
dc.subjectпедагогічний дискурсen_US
dc.subjectпсихологічні дослідженняen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.titleПсихологія дитинства як предмет педагогічного дискурсу: історичний аспектen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.