Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11003
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скуміна, Марина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T10:59:41Z | - |
dc.date.available | 2025-06-03T10:59:41Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Скуміна М. С. Особливості іміджу сучасного викладача психології закладу вищої освіти : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент Л.О. Ляховець / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2024. 76 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11003 | - |
dc.description.abstract | Останнім часом дослідження проблеми формування іміджу набувають все більшого практичного та теоретичного значення у світлі трансформацій в усіх сферах суспільного життя. Отже, сьогодні модернізація освітньої системи значно підвищує рівень якості освітніх послуг; водночас зростає роль самих установ і надавачів цих послуг. Дійсно, важливо розуміти, що позитивне враження може справити лише викладач, який не тільки глибоко володіє фаховими теоретико-методичними знаннями, але й має гармонійний імідж. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | імідж | en_US |
dc.subject | викладач психології | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | психологічний образ | en_US |
dc.title | Особливості іміджу сучасного викладача психології закладу вищої освіти | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 053 Психологія (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скуміна_Особливості іміджу.pdf | 1,7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.