Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1100
Назва: Психологія дитинства як предмет педагогічного дискурсу: історичний аспект
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: дитина
психологія дитинства
педагогічний дискурс
психологічні дослідження
педологія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2018. Випуск 150. С. 171-175.
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано педологію як комплексну науку, одним із предметів якої була психологія дитинства. Педологія зародилася в США, і її ідеї швидко поширилися у Радянському Союзі, зокрема в Україні, де проводилися психологічні дослідження дітей. Після заборони педології психологічні дослідження дитинства продовжувалися фахівцями Науково-дослідного інституту психології УРСР.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1100
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.