Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10983
Назва: Психологічні характеристики емоційного інтелекту молодших школярів
Автори: Киченок, Катерина Анатоліївна
Ключові слова: психологічні характеристики
емоційний інтелект
молодші школярі
благополуччя
адаптація до навчання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Киченок К. А. Психологічні характеристики емоційного інтелекту молодших школярів : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу, заочної форми навчання, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент С.П. Дерев'янко / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології. Чернігів, 2024. 67 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження пов'язана по-перше, з важливістю емоційного інтелекту для всебічного розвитку дітей, оскільки він впливає на їхню успішність у навчанні, соціальні взаємодії та загальне благополуччя. По-друге, в умовах сучасного освітнього процесу, особливо в рамках концепції Нової української школи (НУШ), необхідно акцентувати увагу на особистісно-зорієнтованому навчанні, що передбачає розвиток емоційного інтелекту як важливого компонента загального розвитку учнів. По-третє, вивчення психологічних характеристик емоційного інтелекту молодших школярів є актуальним у контексті підвищення ефективності навчання та адаптації дітей до шкільного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10983
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Киченок_Психологічні характеристики.pdf910,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.