Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10981
Назва: | Психологічний супровід інклюзивного навчання в умовах загально-освітнього навчального заклад |
Автори: | Гусак, Олена Миколаївна |
Ключові слова: | інклюзивне навчання психологічний супровід емоційне вигорання діти з особливими потребами інклюзія |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Гусак О. М. Психологічний супровід інклюзивного навчання в умовах загально-освітнього навчального заклад : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу, заочної форми навчання, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент О.Л. Гірченко / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології. Чернігів, 2024. 60 с. |
Короткий огляд (реферат): | Однією з головних цілей інклюзії є забезпечення рівних прав та можливостей для всіх, незалежно від їх фізичних, інтелектуальних чи соціальних особливостей. Це сприяє соціальній справедливості, зниженню дискримінації та рівності можливостей для всіх громадян. З кожним роком зростає кількість дітей з обмеженими можливостями здоров'я, що потребує створення умов для їх повноцінної участі в житті суспільства. Інклюзія дозволяє інтегрувати таких людей у систему освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10981 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 053 Психологія (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гусак_Психологічний супровід.pdf | 840,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.