Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10981
Назва: Психологічний супровід інклюзивного навчання в умовах загально-освітнього навчального заклад
Автори: Гусак, Олена Миколаївна
Ключові слова: інклюзивне навчання
психологічний супровід
емоційне вигорання
діти з особливими потребами
інклюзія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Гусак О. М. Психологічний супровід інклюзивного навчання в умовах загально-освітнього навчального заклад : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу, заочної форми навчання, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент О.Л. Гірченко / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології. Чернігів, 2024. 60 с.
Короткий огляд (реферат): Однією з головних цілей інклюзії є забезпечення рівних прав та можливостей для всіх, незалежно від їх фізичних, інтелектуальних чи соціальних особливостей. Це сприяє соціальній справедливості, зниженню дискримінації та рівності можливостей для всіх громадян. З кожним роком зростає кількість дітей з обмеженими можливостями здоров'я, що потребує створення умов для їх повноцінної участі в житті суспільства. Інклюзія дозволяє інтегрувати таких людей у систему освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10981
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гусак_Психологічний супровід.pdf840,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.