Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10962
Назва: Психосемантичні особливості соціальних уявлень української молоді про освіту
Автори: Кринична, Олександра Сергіївна
Ключові слова: соціальні уявлення
молодь
Україна
освіта
психосемантичні особливості
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Кринична О.С. Психосемантичні особливості соціальних уявлень української молоді про освіту : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІI курсу, заочної форми навчання, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: д. псих. н., доцент О.Ю. Дроздов / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2020. 86 с.
Короткий огляд (реферат): Освіта є складним соціальним феноменом, що вивчається цілим спектром наукових напрямів. Вітчизняна наука найбільшу увагу приділяє вивченню змісту, мети та організації освітньої діяльності, методів та процедур навчання, системи управління тощо. У наукових розробках освіта сприймається як необхідний соціальний процес, завдяки якому, зокрема, людина стає особистістю, відбуваються позитивні зміни в суспільстві. У сучасному світі наявні певні проблеми як у самій освіті, так і у сприйнятті освіти з боку суспільства. І саме соціальні уявлення української молоді про суспільство стали предметом нашого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10962
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кринична_Психосемантичні особливості.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.