Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10962
Назва: | Психосемантичні особливості соціальних уявлень української молоді про освіту |
Автори: | Кринична, Олександра Сергіївна |
Ключові слова: | соціальні уявлення молодь Україна освіта психосемантичні особливості |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Кринична О.С. Психосемантичні особливості соціальних уявлень української молоді про освіту : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІI курсу, заочної форми навчання, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: д. псих. н., доцент О.Ю. Дроздов / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2020. 86 с. |
Короткий огляд (реферат): | Освіта є складним соціальним феноменом, що вивчається цілим спектром наукових напрямів. Вітчизняна наука найбільшу увагу приділяє вивченню змісту, мети та організації освітньої діяльності, методів та процедур навчання, системи управління тощо. У наукових розробках освіта сприймається як необхідний соціальний процес, завдяки якому, зокрема, людина стає особистістю, відбуваються позитивні зміни в суспільстві. У сучасному світі наявні певні проблеми як у самій освіті, так і у сприйнятті освіти з боку суспільства. І саме соціальні уявлення української молоді про суспільство стали предметом нашого дослідження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10962 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 053 Психологія (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кринична_Психосемантичні особливості.pdf | 1,47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.