Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1096
Назва: | Ідеї розвитку особистості у вітчизняній педології початку ХХ ст. |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | личность педология ребенок образование воспитание развитие |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія : Педагогічні науки. – 2013. Випуск 123. Т.ІІ. С. 403–408. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються ідеї вчених-педологів П. Каптєрєва, О. Нечаєва, М. Рум`янцева, Я. Чепіги, що стосуються різних аспектів розвитку особистості і були поширені в педології у період її становлення як наукової галузі (початок ХХ ст.). Особлива увага приділяється проблемі впливу шкільної освіти на розвиток дитини. Ключові слова: педологія, дитина, освіта, виховання, розвиток, особистість. В статье рассматриваются идеи ученых-педологов П. Каптерева, А. Нечаева, Н. Румянцева, Я. Чепиги, которые касаются разных аспектов развития личности и были характерны для педологии в период ее становления как научной отрасли (начало ХХ в.). Особое внимание обращается на проблему влияния школьного образования на развитие ребенка. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1096 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ідеї розвитку особистості у вітчизняній педології початку ХХ ст..pdf | 388.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.