Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-05-16T09:30:35Z-
dc.date.available2025-05-16T09:30:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Отто Вільман про дидактичне значення поліматичного пізнання. International scientific-practical conference “Science, education and technology: current issues of theory and practice”: conference proceedings (Tampere, Finland, June 12, 2024). Tampere, Finland : Scholarly Publisher ICSSH, 2024. P. 10–11.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10951-
dc.description.abstractВизначний німецький педагог, професор Празького німецького університету Отто Вільман (Gustav Philipp Otto Willmann) (24.4.1839, Лісса – 1.7.1920, Лейтмериц) у знаменній праці “Дидактика як теорія освіти в її відношеннях до соціології та історії освіти” (Брауншвейг, 1882–1889) велику увагу приділив аналізу поліматичного пізнання. При визначенні сутності поліматичного знання педагог виходив із тієї позиції, що “шкільні науки ніколи не вичерпують всієї сукупності освітнього знання, але складають лише його ядро або, якщо скористатися іншим образом – його остов, до якого примикають пізнання всякого роду, що відносяться до людського життя і природи, до минулого та теперішнього” [2, c. 76]. До поліматичного знання, за вченням Отто Вільмана, має відношення історичне знання, підтримуване частково власне історичним інтересом, а частково – політичним чи патріотичним; пізнання зі світознавства та географії, що в народознавстві і землезнавстві перетинається з історією; природознавство в різноманітних формах, яке звертається в природничій історії до розмаїття явищ, у фізиці та хімії – до пояснення фізичних сил, у прикладному природознавстві – до дослідження людських цілей, що вторгаються в речовий світ [2, c. 76].en_US
dc.publisherInternational scientific-practical conference “Science, education and technology: current issues of theory and practice”: conference proceedingsen_US
dc.subjectОтто Вільманen_US
dc.subjectполіматичне пізнанняen_US
dc.subjectдидактичне значення поліматичного пізнанняen_US
dc.titleОтто Вільман про дидактичне значення поліматичного пізнанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Отто Вільман про дидактичне значення поліматичного пізнання.pdf239,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.