Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10951
Назва: Отто Вільман про дидактичне значення поліматичного пізнання
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: Отто Вільман
поліматичне пізнання
дидактичне значення поліматичного пізнання
Дата публікації: 2024
Видавництво: International scientific-practical conference “Science, education and technology: current issues of theory and practice”: conference proceedings
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Отто Вільман про дидактичне значення поліматичного пізнання. International scientific-practical conference “Science, education and technology: current issues of theory and practice”: conference proceedings (Tampere, Finland, June 12, 2024). Tampere, Finland : Scholarly Publisher ICSSH, 2024. P. 10–11.
Короткий огляд (реферат): Визначний німецький педагог, професор Празького німецького університету Отто Вільман (Gustav Philipp Otto Willmann) (24.4.1839, Лісса – 1.7.1920, Лейтмериц) у знаменній праці “Дидактика як теорія освіти в її відношеннях до соціології та історії освіти” (Брауншвейг, 1882–1889) велику увагу приділив аналізу поліматичного пізнання. При визначенні сутності поліматичного знання педагог виходив із тієї позиції, що “шкільні науки ніколи не вичерпують всієї сукупності освітнього знання, але складають лише його ядро або, якщо скористатися іншим образом – його остов, до якого примикають пізнання всякого роду, що відносяться до людського життя і природи, до минулого та теперішнього” [2, c. 76]. До поліматичного знання, за вченням Отто Вільмана, має відношення історичне знання, підтримуване частково власне історичним інтересом, а частково – політичним чи патріотичним; пізнання зі світознавства та географії, що в народознавстві і землезнавстві перетинається з історією; природознавство в різноманітних формах, яке звертається в природничій історії до розмаїття явищ, у фізиці та хімії – до пояснення фізичних сил, у прикладному природознавстві – до дослідження людських цілей, що вторгаються в речовий світ [2, c. 76].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10951
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Отто Вільман про дидактичне значення поліматичного пізнання.pdf239,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.