Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1092
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T08:54:31Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T08:54:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1092 | - |
dc.description.abstract | Спрямованість вектору сучасної освіти на дитиноцентризм, забезпечення прав дитини на всебічний вільний розвиток вимагає системного підходу до розуміння природи дитини, її різноманітних потреб, закономірностей становлення особистості. Відповіддю на такі запити освіти та педагогічної науки може стати дитинознавство як комплексна наукова галузь, що інтегрує знання про розвиток дитини та дитинство в різних соціальних та історичних контекстах. Завдяки дитинознавству утверджується думка про те, що «кожна дитина є неповторною й унікальною особистістю», а «знання дитини, закономірностей і факторів її розвитку й формування – це актуальна вимога педагогічної науки» | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогіка у вимірі соціокультурних досліджень». Херсон: Видавництво ХДУ, 2019. С. 80–83. | en_US |
dc.subject | дитинознавство | en_US |
dc.subject | педагогічні дослідження | en_US |
dc.title | Розвиток дитинознавства як комплексної наукової галузі крізь призму педагогічних досліджень | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розвиток дитинознавства як комплексної наукової галузі крізь призму педагогічних досліджень.pdf | 196.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.